期待(can't wait for chrismas)

好期待圣诞节哦。。。。
不懂为什么几年的圣诞节那么快乐的?哈哈哈,一想到就好不期待要传到那一天。。。好开心哦。。。看了好多礼物,好多好喜欢的,我喜欢但别人喜欢吗?好难做决定。选了好久终于都买了,买了又感觉另一个还喜欢。好想买多一个给自己,送给人我所爱的,而我没有,哈哈。。。我朋友说不如全部买两份啦那我自己都拥有了。嗨那么傻吗?

今天听到同学们说圣诞节吃火鸡,嗨,还好啦,我不是基督教徒所以不用吃火鸡啦。反过来今年吃烧鸡啦。。。哈哈哈,圣诞节的节目已经PLAN 了吗?我今年吃烧鸡啦,那就是BBQ 。好期待,好开心。。为什么那么开心的。
另一方,好想。。。。。

i can't wait for christmas day ,i very happy ....very happy when think about christmas .why this year so happy waiting for chrismas day ?i saw many present are available at shopping center .many gift i like it ,finally i bought gift already .But at the end feel 1 to buy for myself ,all gift are so nice

Chrismas day eat turkey ,very funny .i not yet eat a big turkey .May be see have restaurant will produce this menu ? this year not will eat turkey la ,just eat chicken la .haha .

No comments: