患上乳癌怎么办(breast cancer)

如果怀疑患上乳癌,你会对自己说什么呢?最感惊慌恐惧的其中一件事。。。

惨了,怎么办好。。。
会不会那么巧中了。。。
需要去看医生吗。。。

也许你决定去看医生了那时你又说些什么呢?
我胸部痛。。
我感觉有硬块。。
我要作乳房超声波扫描。。。

等结果。。。
如果是中了须怎样呢。。
割除吗。。。
能做乳房保留手术。。
我还有几久的命。。。
我能活到几久呢。。。

近年来,乳癌患者直线上升。每年都会不断增加所以定期筛检乳房。
有2个方法:1 自我检查乳房,2 看医生

if u suspect getting breast cancer,what u can tell yrself.It so fear in
this case ...
how..how..what i need to do ...
not will so unlucky la....
need see doctor??..

ok now see doctor ,what need to tell to doctor
i pain at the breast ,
i feel got something in my breast。。

what i need to do ,need operation?

now day breast cancer is high percentage at our country ,also is the lady
scary problem so that better checking by own or see doctor in each year.

No comments: