不被影响情绪了.emotion no will affected ..

成为不被影响情绪的人,我要成为不理别人的指指点点,和别人的感受,也不要因为爱
所以这样那样的,别人是别人,我就是我.不管人怎样对待我,怎样看我也无所谓.我是
不能为人而改变.要是在,怎样看我,我也无法,那是他的问题了.

不懂为什么我的情绪都被影响,也许是因为我的幼子,思想单纯.....从今天开始读书
了不被影响情绪....

my emotion are alway affected ..

i don't want to be the person that emotional people .from today i will
cancentrate study for final exam ,i don't want have any affected by some
one . if some one don't like me,see my like one kind, i have no choice of
it ,just i can say that is their problem .me is me, i can't change any thing
because of them .

huh .... i will concentrate for study.

No comments: