日记 22/8/06

不懂要写什么了.

在 心理科里,那讲师说的满多都说到我的心理上的问题了.在每堂课,我都能看出自己是怎样的人也了解了我本身...今天上了心理课....感觉到也了解到了自 己很多,哈..趁早了解自己算是好是吧? 哦..今天 说到.. anxiety dissorders. 那就是担心,害怕,lost control of fear. nervousness and no relax type...until became Phobias.还有的是 depression is heritable...说起就是感觉身边的人,世界上的人都不关心你,体谅你,天天什么事都会怪上人...这些情观发身在人身上是不是有心理问题呢?没 上心理课,我没发觉有问题出现在我身上..但现在了解了.....问题还是存在在我...逃避..逃避..的我在也不逃了.到是候面对事实.

talk about today i doing what

9.00 am my friend call me say no class ,so i still continue sleep
10.35am my friend call me go to lab doing coding.
10.55 am at lab doing coding ,teach by group menber
12.00 am attend tutorial class for applied statistic
1.00 pm rest then go to canteen eat
2.00 pm go to psychology lec class
4.00 pm my friend came to my room doing coding
7.00 pm she go back then i take bath
7.30 pm eating
8.30 pm write journal
8.50 pm start doing coding and documentation
12.00 pm may start reading book (may be )
2.15 am witch off light (sleep)

No comments: