communicate

今天没line 上网,我因该post 这个日记在明天吧?看先如果有了线上网的话,我就会post 上来了.我新开了blog place. 让我整理好我就通知你们啦.因为在这里是不能让你们 give comment .

今天算是有点得空,刚好assigment 完成了.但还有的是接下来就是大考了.好怕...好怕... 这样就要过了一个学期了,又要换讲师了,又要换我们读的科目了.从今天要读书了.

说回作天...嗨!! 天啊... 我的电脑为什么慢得要死了,在这学期里装了很多上课须要的software 搞得电脑位已尽差不多满了.在放假里因该把它洗掉了.然后顺便format电脑了.

说回我每次于到的事就是 沟通,我从我qq 的blog 看到了他写了沟通问题和家庭大得不得了搞到他有沟通问题也说到是见面都不懂他人的名...那也有我的分吧!!

嗨!!! 是不是人多,而在很少沟通下会发生的是呢.是的家庭很大加上和有很多亲戚是不是很难沟通吗?好了,沟通是两方面的.但在两方面的人都是不出声的话,或是两方面都是害羞那就不能认识了对方,永远都不能沟通了.既然你们一般,我们一般的说话,在一张桌上用餐都说不到 3 秒钟 的话而和他说话也会遇到我们不同的topic lo...嗨!!!我和他们还好谈吧.还有认识他们的名字,还有和他们联络...呵呵不错
..但我亲戚连他们的名字也没问,那是不是好没friendly呢?每次都会搞成你们一般,我们一般.我要在那呢??人多是不能认识那么多人的但其马都需要和人沟通,沟通..吧?也要招待人....

today no line to online i writing this journal ,maybe need to post on nextday ....actually i have many blog place.now i also register a new blog places,if i complete doing the rearrange then i will inform yr all .because at here u all seeing my blog is no allow to given comment right? ok .....some blog is my true feeling so i can't give u see my diary 1...he heh eh... so i no will give the address to yr all for some blog places.

talk about communicate ,why my around people alway getting this problem of communicate with other .hai !!! i found this in my qq blog that saying have a big family that are having difficult to communicate with which other.

"""Itós just sad looking at the situation. Everyone sitting on the table is related in their very own genes but yet they treat each other like strangers.Well I guess this is the situation when you have an extremely large family where 70% of the people in the family are not recognizable."""

communicate is needed two person to communicate ,if some one don't talk or some one feel shy to talk with which other then it will become not recognizable forever.so that if need communicate so don't be the shy people or choosing which kind of people u like .Some people is in one group with close person and don't will recognizable to with other ,so it will become u 1 group ,my 1 group ...AND it shy to communicate .why this will happen ?

No comments: