为什么好闷

放假了,已经回到家里了。在这几天里好闷也,没事可做,其实不是没事作啦,一大堆事情让我作。。。早上帮我爸爸作生意,下午呢就得空了,好得空没事 作,看看电视然后上上网。EM。。。我家终于都能上网了,哈哈哈天天都想开来上网也,那么多年没拥有自己的Internet ,所以好想天天玩。嗨在家里有人控制我也,不可以时时都上网不让被骂。。。被骂。

想不到我看戏看到眼泪都流出来,好感动好伤心的心情。。这部戏作了好久了还没结局哦。。我回到家还有的看。电影麻,我看了Death Note: The Last Name .,e...好看来,不错。

放假麻,也是有HOMEWORK,project ,seminar . ...我不浪费时间。。作啦,不对自己说做做做,我是不做的又是在浪费时间。。。。

very boring when holiday ,no thing to do ....actually can't say no thing to do ,have many thing kua .now 1 Chinese new year liao ,need to doing many home work ,help my parent doing business .then the afternoon are very free la .

em ..my home can online lo ...haha very happy ,many year are no have Internet line for online .

haiz...watch tv crying in front of t v ,that movie is so sadly ....then watch movie at cinema Death Note: The Last Name,very nice ....waste time ,i always waste time ......

No comments: