没睡(no sleep whole night)

哈哈。。。我又是这样了,有得开心有得玩就不用读书,睡觉,就忘了一切。在昨天7。00PM 就睡到10。3PM 醒了然后就吃掉我打包的食物,没到五分钟朋友就叫我出去吃东西,结果有得开心,有得说话就答应了。结果11。30PM 才回来。又在叽叽喳喳的说不停的。。。好回来,又另个朋友好闷,闷过度了因为我为了出去,她就没人聊了。回来了就叫了她去散步啦。。。结果散散步就坐着水沟旁聊聊然后又走去了宿舍外的停车场里坐在路中。。。。直到3。00AM,时间过得那么快。还很有精神的不用睡,读书,ONLINE [看 看 blog,给 给 留 言 , 很 好 看 写 得 有 趣 每 逢 看 人 的 blog就 要 留 个 留 言 了 ]。。。直到7。00AM对自己说:睡了不然会头痛的哦。。。就逼了自己睡3小时了。

我们那么好谈,也许我们是同一类人,喜欢笑。。。又有点傻的感觉。。。又有点可以作出人不可想象的事物让到人人说:好‘奇行(Hokkien)’(CLAZY)。其实昨天说了为什么她那么喜欢笑的,而我也是哦。。。原来我也是一样的。其实看得出麻,如果我笑笑是开心,如果笑得好好开心不正常的那时,的确是好明显很不开心吧?其实要改变笑少点。。。。。如果我不笑我就会好不开心的不说话了,我会独自的一人不说话了。笑只是个面具吧?遮盖我的不快乐,笑让自己多开心点。。。笑也是为身边的人开心麻,笑也是为人家不要为我而不开心麻?

english summary

haha ,me is like this want ,have some special,some fun ,some can happy i will go a head and not will think what have need to doing in this period,some time will forget my self also .yesterday from 7.00 pm sleep until 10.30pm wake up .After that i eating me food ,Haiz yo ...this is for supper or for dinner ? After finish ate then my friend calling "want go out for supper " hai...just after eating so i again answering ok .and went out with them ,can't finish talk then again talk at hostel after came back .ok ,just now received sms from friend saying that she are sad .then i talk with she until midnight 3.00am.this is my college life la...............
After that,i study and online (seeing blog also and leave comment). until 7.00 am already whole night lo.....i still very fresh .and false meself sleep ah ... so sleep 3 hour lo.

ok now say about the laugh ,why i like to laugh ?Actually laugh can let people happy ma ,laugh can making myself happy also .

No comments: